23 juli 2010

Nytt kamera!


Jeg klarte omsider å bestemme meg for både kamerahus og objektiv. Det ble Canon 50D og Canon 50mm f1.8. Jeg har fått tatt noen bra bilder allerede, men jeg merker det må en del prøving og feiling til før jeg får det jeg vil ha. Det skal bli moro å lære seg "alt" etter hvert og kunne knipse i vei og vite at det som kommer ut blir bra.

Jeg har for tiden to søte små på besøk. Det er to hankattunger på 10 uker som er prikk like. De farter rundt og er både høyt og lavt før de plutselig slår seg ned for å sove. Og så er det full fart igjen. De får så klart gjennomgå som fotomodeller, og det har blitt mye bra. Når jeg finner ut hva jeg må stille inn for å få actionbilder, blir det nok mange av de to som leker sammen og hopper hit og dit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar