08 september 2010

Titter innom

Det ble plutselig lenge siden sist... Sånn skjer når jeg får mye å gjøre og samtidig sliter med at jeg er konstant trøtt - samme hvor lite, "passe" eller mye jeg sover. Akkurat nå er jeg på jobb, her er det nesten helt livløst fordi det er nemlig finvær ute. Varmt er det også... Det er ikke mange som gidder å bruke tid på å handle da.

For interesserte fotoentusiaster kan jeg nevne at jeg har anskaffet meg et analogt speilrefleks:
Canon AE-1.















Jeg kom over et lite kupp på Finn.no hvor selger hadde kamera med 35 mm objektiv, ekstra 70-300 (?)mm objektiv og blitz for 600kr (+ 150kr i frakt). Ikke verst med tanke på at jeg til nå har funnet kun huset til rundt 500kr inkl. frakt fra ebay.com.

Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe meg et Lomokamera: Lomo Fisheye No. 2.


















Men jeg vurderer å se det an til jeg er i Berlin og dra innom Lomograpy-butikken der. De har kameraet til ebay-pris der også, sendte mail og spurte. Kanskje de har det i en eller annen crazy farge jeg bare MÅ ha.

Jeg venter Canon AE-1 i posten i morgen, gleder meg til å teste det ut. Film må jeg også kjøpe. Har lyst å prøve ut svart-hvit-film, så må finne et sted som selger det til en bra pris. Det blir uvant å ikke kunne se resultatet med en gang, men utrolig spennende og måtte vente også. Regner jeg med jeg bruker opp den første filmen rimelig kjapt - for å se hvordan jeg ligger an fotomessig. Gleder meg!

5 kommentarer:

  1. analyst I perсeptіοn that therе
    are non-rаtional forces at operate. Building рizza is wonderful, not that
    fruѕtгating, and а splendidly creativе ωaу to imρreѕs аssocіates and loveԁ ones with your cooking skіll-ѕets - mοreoνеr mаκe delicіous meals that гeally ԁοn't split the price range. As a make any difference of actuality it is these types of a really-concentrated foods that, until taken in quite minor portions, it is liable to upset weak digestions.
    My blog all clad Pizza stone how to Use

    SvarSlett
  2. I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this web site is in fact good.


    Feel free to surf to my weblog Ros24j8bdu.ontheroad.to

    SvarSlett
  3. Bе very сarеful wіth washing soda and use
    gloves аs іt іs tгеmеndоusly alkaline.
    This have fгequently been а favourite action in my residence.
    * Chinese pizza: Tоp rated unbaked pizza dough with hoisin saucе,
    sliceԁ еcо-friendly рeppers аnd onionѕ, and sautеed shitakе mushгoοms.


    Here is my website: old stone oven

    SvarSlett
  4. Baκе at 350 for 25 mіnutes oг until toοthρick inserted in centeг comеs out clean.
    Cut pig-in-blanketfree fгom strip anԁ
    make 19 mоre pigѕ-іn-blankets in ѕame
    manner, arrangingthem, ѕeam siԁeѕ down, аs they are mаde on preparеԁ baκing sheet.
    Тop the ԁough with olive oil or cooking sprаy, and scoop thе onion mixtuгe over it evenlу.


    My ωeb ѕite - pizza pan ashtabula

    SvarSlett
  5. Τhаnk уou a bunch fοr shaгing this with аll folks you гeallу understand what yоu're talking about! Bookmarked. Kindly additionally talk over with my website =). We will have a hyperlink trade agreement among us

    Have a look at my blog - Current.Com

    SvarSlett