29 oktober 2010

Samsung Galaxy i5500

Min nyeste anskaffelse er en mobil. Jeg var så uheldig å minste min fantastiske SE C902 andre dag på Berlintur, og måtte gå til anskaffelse av en ny mobil. Jeg hadde/har ikke behov for noe superfancy og stor mobil, så jeg ble veldig glad da jeg kom over denne godbiten i butikken. For det første, den er Samsungs minste Android telefon, den kostet under 2000kr og den må ikke lades hver dag. Dessuten er den bra og fikk terningkast 5 på denne testen. Kamera på mobil er heller ikke noe must, så det gjør ikke noe at det kun duger til kornete bilder inne og ok bilder ute i dagslys. Jeg ler hver gang noen prøver å skryte et mobilkamera opp i skyene. Jeg krever nok mer enn som så når jeg tar bilder som skal brukes til mer en mms.

Bilde lånt fra Google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar