08 november 2010

Kleopatra


Denne søte pusen bor for tiden hjemme hos meg. Her bedriver hun tiden med å fange lekemus, titte på livet utenfor, sove (mye), spise, ligge å dra seg, stelle seg, kvesse klørne på sofaen når hun tror jeg ikke ser henne  og prater med meg. Hun har nemlig store planer om å dra ut, men det får hun ikke lov til før hun er sterilisert.

Oppdatering 22.11.10: Kleopatra ble i går adoptertbort til en snill dame som helt sikkert kommer til å skjemme henne bort. De blir gøy å se hvordan hun får det, for jeg satser på at de sender bilder til FOD sin blogg etter hvert. På den tiden hun var hos meg gikk hun fra å bo under sofaen til å ligge nesten oppi fanget mitt, ikke stikke av om det kommer besøk og startet duremotoren bare jeg åpnet døra da jeg kom hjem om dagene. En herlig pusefrøken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar