18 november 2010

Vinterkatthjemme på Høgheim

I dag våknet jeg kl. 7, helt av meg selv - stolt. Jeg har vært og besøkt de hjemløse kattene FOD har på katteherberget. Det var stor stas for både meg og kattene. 


 Rufsa.
Smed John.



Asbjørg fant seg til rette oppe på skuldrene mine og lurte veldig på hva kameraet var for noe. 
Rufsa, som denne fine frøkna heter, rikket seg ikke av flekken etter at hun hoppet opp i fanget mitt. Da jeg omsider klarte å sette henne ned, fulgte hun etter meg til jeg bøyde meg ned og hun kunne hoppe opp i fanget igjen. Hun er perfekt i mine øyne og nå funderer jeg på om det er meningen at hun skal komme og bo permanent hos meg. 
Fleshy var super søt, liten og veldig glad i å ligge i hetta og kose inntil kinnet mitt. Hun hadde nok gjerne blitt med meg hjem.
Nano liker å stikke nesa si borti alt.
 Nano har blitt litt større siden hun dro fra meg.
 Åsemor er en liten skjønn ungkatt som tar det meste med ro. Hun og Nano fant hverandre med en gang og er bestevenner.
Fleshy er ikke like populær hos Åsemor, men det kommer seg nok.

Oppdatering 22.11.10
Nano, Åsemor og Fleshy har alle tre fått hvert sitt hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar