17 februar 2011

Dagens Ebay

Jeg har lenge hatt lyst til å pimpe opp mobilen min. Veldig gjerne med bling, men jeg har ikke funnet noe som har falt i smak. Nå har det kommet nye mobilcovre til min Samsung Galaxy i5500, så jeg kjøpte like gjerne et i lilla fra Ebay. Jeg har et svart i silikon, men det sitter løst og er ikke særlig flatterende på mobilen (ja, det er veldig viktig - næt), så nå gikk jeg for et gelcover i lilla. Love it!


Det farlige med Ebay er at det er så lett å klikke på "Bid"- eller "Buy it now"-knappene. Så det ble dette etuiet også siden det er så søtt.


1 kommentar:

  1. Hihi moro! Du skulle sagt ifra til meg. Jeg vil bestille fjernkontroll til kamera, men har ikke paypal og orker ikke opprette. Lat!

    sv: Jeg orker ikke stryke. Hihi, det er stress

    SvarSlett