14 februar 2011

Valentines day

Siden kjæresten reiste bort før sola hadde stått opp i dag, ble det ikke noe Valentin-oppmerksomhet på meg - trodde jeg. Hvem møtte vel ikke opp på jobb med både roser og kort? Joda, kjæresten kan dette med å overraske! Han hadde visst tid til å stikke innom før de dro til huttaheiti på øvelse. Jeg ble så klart overrasket, paff og veldig glad :) Husker ikke hva jeg sa en gang...

Vakker bukett og vakre Marikåpe.

Nå skal jeg se noen episoder av House - en meget bra serie jeg nettopp har fattet interesse for. Og kose med kattungene som gnir seg inntil meg siden jeg har vært borte i hele dag. Det er ekstra godt med kattekos når kjæresten en bortreist.

Mogop i eske.

1 kommentar:

  1. Oj...så koselig da :) Snill kjæreste du har :)
    Jeg og gubben er for gammel til valentinefeiring...hehe. Kan ikke huske at noen snakket om denne dagen da vi ble sammen i -92.
    Men synes det er en koselig dag da :) Fikk en rosebukket jeg også i går, men jeg hadde bursdag på søndag i tillegg da...hihi, så det var nok hovedgrunnen.

    Du får kose deg videre med kattungene :)

    SvarSlett