01 mars 2011

Dag #1 i ny måned

Tidlig opp i dag = lang dag og mye blir gjort. Jeg har tatt i bruk symaskinen, det resulterte i to påskehøner, to katteleker med kattemynte, fire strikkholdere for liggeunderlag og en nålepute. Bilder kommer så fort jeg får lagt de inn, bruker ikke min egen data for øyeblikket.


Det ble en snartur innom Stoff og stil hvor jeg fikk kjøpt synåler, trådspretter (?), skråbånd, knapper og diverse stoffer. Gleder meg til i morgen og mer sying, jeg har nemlig mange ideer.

Et lite fotokurs har jeg også vært på. Jeg kunne alt fra før, men nå kan jeg det enda bedre. Plukket opp noen tips i forhold til komposisjon i hvert fall. Gleder meg til fotokurset med fotograf Eivind Røhne neste helg. Jeg skal lage en liste med spørsmål slik at jeg er forberedt på hva jeg vil lære. Burde gjort det til i dag også for å få mer ut av kurset, men det tenkte jeg ikke på før nå.

I sommer har jeg lyst til å dra på en fotoworkshop som varer over noen dager, men jeg må finne en som passer med både tid og penger. Tips mottas med takk!

Det blir oppdatert med bilder i morgen, nå skal jeg hoppe til køys.

Påskehøna er inspirert av Den gode feen.

2 kommentarer:

  1. Haha, for en morsom og litt rar høne :D Ble kjempekult da. Likte nålpute i en kopp! god idé. Ps: Jeg vil også på stoff og stil og kjøpe ting jeg kan fikle med! Hihi

    SvarSlett
  2. Kanskje litt rart stoffvalg på høna, men sånn kan det gå! Det blir Stoff og stil i helga om du vil? ;)

    SvarSlett