12 april 2011

Hva har skjedd siden sist?

I dag har jeg lagt opp en bukse for kjæresten. Det ble ikke så verst. Bena ble like lange til og med!

Jeg går for tiden på en fotokurs som varer i 5 uker, etter hver kurskveld får vi oppgaver til den neste. Den første oppgaven var å ta to miljøportretter av en person. Jeg valgte søsteren min som sykepleierstudent. Det ble bra.

Oppgave nr. 2 var å ta et bilde hvor det skulle være tydelig hvor fokuspunktet er. I tillegg skulle vi ta et bilde "i fart". Dette gjøres ved å ha lav lukkertid og følge objektet. Meningen er å få et skarpt objekt mens alt det andre blir blurry. Jeg skal prøve meg mer på dette, veldig gøy. Hadde vært enda bedre å hatt en bil med farge mot den gråblå bakgrunnen, men det fikser vi neste gang. Dommen får jeg i kveld.


Mandel "mistet" manndommen i går. Nå er han Mandel uten "mandler" som min kjære søster påpekte. Han var litt groggy i går, i dag er han vel sitt samme gamle: Sover, spiser, leker litt og sover enda mer. Det blir vel litt mer action når han begynner å gå ute. Siden det er påske skal han på en lite opphold på Høgheim. Det blir forhåpentligvis stor stas å henge med andre firbente. Han liker både katten og hunden til huseier, så regner med han får seg mange venner. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar