25 mai 2011

Chihuahua

Øverst på ønskelisten min troner en Langhåret Black-tan Chihuahua hannhund. Det blir et fint lite tilskudd til Mari Zoo. Mari, Mandel, Miley & "Mini". Haha.

Bildet er lånt herfra.

Mandel er rastløs i dag. Miley stakk av ut i regnet, hun bryr seg tydeligvis ikke. Mandel derimot syns ikke det er noe stas med regn og holder seg i vinduskarmen. Han var en liten tur ut, men kom fort inn igjen. Våt pels er ikke noe særlig. Så han har sprunget opp og ned og hit og dit en stund nå. Hang litt i gardina gjorde han også. Han har omsider slått seg til ro igjen. Men han finner på så mye rart når han blir rastløs. I sted stakk han hodet inn i en godispose og der ble det værende.

Nå kaller jobben. Skal prøve å blogg mer i kveld, men veldig irriterende dette at jeg ikke får lastet opp bilder.

- og der kom en klissvåt Miley inn gjennom vinduet...

1 kommentar:

  1. Enig, du skulle hatt en liten "Mini" ja...hihi ;)
    Likte ikke Chihuahua før, men nå synes jeg de er søte. Har lyst på en liten hund selv også (kanskje en av Bichon-rasene), men er litt skeptisk pga Gilbert.
    Og etter at jeg fant denne bloggen, fikk jeg lyst på en liten Timmy selv også...hehe; http://toneogtimmy.blogg.no./
    Synes han er kjempesøt :)

    Jeg har også hatt problemer med blogspot i det siste. Har ikke fått til å kommentere + å laste opp bilder til bloggen.
    Fant et tips angående å laste opp bilder som fungerte til meg som du kan prøve.
    Jeg er litt dårlig på å forklare men om du laster opp fra "Rediger HTLM" så kan du gå inn på "Skriv" etterpå og redigere som du vil.
    Håper du får det til.

    Du som har så mange FLOTTE bilder burde være med på konkurransen som Carina holder.
    Du kan se det her;
    http://carina.isay.no/2011/05/16/bloggens-f%C3%B8rste-konkurranse-ny-sponsor/
    Sendte inn et bilde for morro jeg også.

    SvarSlett