16 juni 2011

I dag ble jeg tutet på på vei til jobb. Det var en dust av en bilkjører som tydeligvis ikke kunne vente to sekunder på å få kjøre videre. Jeg holdt fartsgrensen gjennom hele Høgskoleringen, noe ytterst få faktisk gjør, så jeg irriterte vel han på meg der. Så kom jeg til et kryss hvor det blinket oransje i lysene. På de lysstolpene som jeg kom mot var det to vikepliktskilt, altså skal jeg vike for de som kjører på kryssende vei. Vanskelig å forklare, men denne dusten trodde visst at de andre skulle vike for meg, men jeg så ikke noe vikeplikt skilt på deres lysstolper. Så det så!

Jeg kjørte jo bare enda saktere etterpå til hans store ergelse, dessverre skulle han ikke så mye lenger, så jeg fikk ikke irritert han grønn...

Jaja, det er han som er dusten i dag...

3 kommentarer:

  1. Hehe...bra du fikk ergret han litt da :)

    SvarSlett
  2. Haha :) Du er morsom i trafikken!

    SvarSlett
  3. Heihei :) Så koselig at du blir inspirert av rommet mitt, det blir jeg glad for å høre!

    Mikrofonen er M-AUDIO, og hvis jeg husker riktig kostet den rundt 1000 kr. Den er kjøpt på Elkjøp ;-)

    Ha en god kveld videre

    SvarSlett