06 juli 2011

Leo på besøk


Dette er Leo. For ett år siden var han min hund, men det er han ikke lenger. I fjor sommer tok jeg en vanskelig avgjørelse og bestemte meg for å omplassere han. Jeg angrer ikke, for de som har overtatt han er  helt fantastiske med Leo. I dag fikk jeg møte han igjen og han er lik seg selv. Han er en liten hund med stor personlighet. Han har blitt roligere nå som han nærmer seg tre år, men det mangler ikke på iver etter å være med på alt. Det har ikke gått en dag uten at jeg har tenkt på han, og det var godt å få ha han på besøk i noen timer. Vi har avtalt at begge kan ta kontakt angående passing, så jeg får nok se han mer fremover. Jeg savner virkelig å ha hund, men det er ikke rett tid, så jeg må nok vente noen år enda.


1 kommentar:

  1. Så kjekt at dere har avtalt å kunne ta kontakt med hverandre :) Kan tenke meg at avgjørelsen din var vanskelig ja, så da er det godt å kunne se han og vite at han har det godt.
    Leo var en søt hund :)

    SvarSlett