23 juni 2010

Maling pågår

Hjemme hos meg er det et furuh*#¤&te hvor både vegger, gulv og enkelte møbler er i furu. Siden jeg leier går det ikke an å forandre sånn uten videre. MEN min supersnille huseier har latt meg male møblene i hvertfall. Jeg har ikke spurt om veggene, men det er ganske mye mer jobb, så spørs om jeg gidder. Med en gang jeg fikk "Ja, bare mal i vei!" startet jeg å male, nå har både skapet og tv-reolen fått en omgang med malekosten og det har bedret seg mye allerede. I dag blir det strøk nr to og så får speilet en omgang også. Neste møbel ut blir dette bordet og stolene som jeg fant på Finn.no:
Gratis er de også. Det blir litt pussing, men det er jo bare gøy. Satser på opphold (veldig gjerne masse sol og bra temperaturer!) fremover, så går det som en lek. Har jo kjøpt meg en liten pussemus som jeg enda ikke har fått testet.

Leo er mye hjemme alene denne uka og det merkes, for han er en skikkelig mammadalt når jeg kommer hjem. I går hang han nærmest fast i meg, og da han ikke fikk ligge i veien for føttene mine eller stikke snuten borti malekosten, så la han seg like gjerne inni reolen. Det er ikke rart han nå har hvite øretipper, barter og flekker på ryggen ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar