17 mars 2011

Kattemonster i natten

Dette er Kiara. Hun er visst nok veldig rar. Huseier kjenner ny eier av Kiara og har besøkt henne noen ganger siden hun ble adoptert. En sær kattefrøken. Søt er hun i alle fall.

Bildet ble tatt mens jeg fortsatt ikke hadde helt kontroll på det tekniske ved kameraet. Jeg har aldri brukt autoinnstillingene, så det tok noen bilder med feilinnstillinger før jeg begynte å skjønne hva som foregikk inni kameraet... Brukermanualen gadd jeg jo ikke å lese heller. Etter fotokurset nå så vurderer jeg å gjøre det, bare for å se hva jeg kan stille inn av andre "funksjonaliteter", blitsen hadde jo også med seg en manual, kanskje på tide å lese litt i den også. Problemet er bare at svart-hvitt, dårlig skrevet instruksjoner ikke er helt min greie. Jeg liker farger, bra skrevet, lett forståelig og gjerne muntlig.

The Switch er en bra film. Det tok litt tid og en hel skål med popcorn før filmet fikk starte, for jeg kom over så mange spennende blogger. Nå er den i hvert fall sett og den var likandes.

2 kommentarer:

  1. Nommin saa nydelig da! Synes bildeet ble artig jeg :)

    SvarSlett
  2. Haha...et bittelite monster ja ;)
    Hun var nyyydelig :) Minnet meg litt om Molly da hun var liten (pga pelsen).

    Synes bildet var knallbra :)

    SvarSlett