16 mars 2011

Mari og Mandel all by them selves

Vi koser oss med popcorn og filmen The Switch. Mandel er riktig nok mer opptatt av popcornet enn filmen... Kos er det uansett.

Jeg syns det er stas at Eivind Røhne kommenterte mitt forrige innlegg. Det er altså en av to som jeg var på fotokurs med, for de som ikke har fått med seg det.

Jeg gleder meg til neste uke for da blir det tur til Tallinn!

Jeg planlegger min første fotoshoot utendørs, stedet har jeg allerede funnet.

Jeg vurderer NKF og Norsk Fotofagskole - erfaringer mottas med takk!

Tips til Tallinn er også interessant.

1 kommentar:

  1. Hvem skal du til Tallin med? Torgeir? Så hyggelig da :) Jeg hadde også tenkt å se den filmen i dag faktisk! Men skal se imorra :) Så har du bestemt deg for fotoskole? Gleder meg til å se deg på søndag. Føler det er mye å snakke om!

    SvarSlett