11 mars 2011

Oppgave levert!

Jeg har omsider levert oppgaven. Mulig jeg får tilbakemelding om at jeg må gjøre om, men skitt au, nå har jeg i hvert fall skrevet noe. Nå kan jeg med god samvittighet glede meg til fotokurs i kveld og i morgen. Det er Eivind Røhne og Stian Schioldborg som står for dette kurset og jeg har store forhåpninger i og med at boken de har gitt ut er en utrolig bra skrevet og inspirerende fotobok. Boken heter "Fotoglede - slik tar du bedre bilder" og ser sånn ut:


Jeg har planer om å få den signert, håper de er med på det. Begge fotografene har hjemmesider og de finner du ved å klikke på hver av de sitt navn - for de av dere som ikke skjønt det av seg selv. Så håper jeg at disse to kan få meg enda mer inspirert til å ta bilder, se nye ting og ikke minst ta bedre bilder.

2 kommentarer: