12 mars 2011

BloggAward

Jeg har fått en BloggAward i dag av Gro, hurra hurra! Dette er min første, og det er jo litt gøy, jeg må innrømme det.

[beautiful-blog-award_84080800[3].jpg]


1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
...at bilder med godt innhold blir dårlige, rett og slett fordi...
2. Hva er det siste du så på TV?
Two and a half men
3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
En stk malende Mandel.
4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Gikk hjem fra butikken.
5. Hva har du på deg nå?
Grå singlett, hvit t-skjorte, beige cardigan, grått leopardmønstret skjerf, blå jeans og undertøy og sokker.
6. Hva var den siste filmen du så?
King's Speech - anbefales!
7. Skulle du overveie å flytte til utlandet?
Så absolutt!

Denne awarden skal sendes videre og jeg velger disse søte bloggerne:


Ja, det ble bare med den éne for de to andre jeg skulle sende til har fått den allerede.

1 kommentar:

  1. Så koselig å lese spm dine :)

    Og det portrettet du hadde tatt var kjempeflott :)
    Likte måten han satt på, med hodet i handa og på skakke. Gjorde det litt annerledes ja.

    SvarSlett