03 mai 2011

Dagens fototips

Jeg kom over en side hvor de selger kameravesker litt utenom det vanlige. 
Altså ikke de standard svart-blå-veskene. 

Kelly Moore er en fotograf som har designet fotovesker etter det hun selv savnet under fotoshoots. Det har resultert i en hel del stilig vesker for både menn og kvinner. Ta en titt selv her inne: www.kellymoorebag.com Jeg liker de utrolig godt og hadde jeg ikke nettopp utvidet fotoveskesamlingen så hadde jeg nok gått for en av disse tre. Alle veskene finnes i forskjellige farger og har små puteinnlegg som kan flyttes på for å lage et oppsett som passer ditt utstyr og behov.

Den siste er favoritten som i tillegg til fotoutstyr har plass til 15" laptop. 
Passer godt til en 15" MacBook Pro som står på ønskelisten når min nåværende super-PC takker for seg.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig morsomt at du har funnet frem til disse veskene.
    Vi får inn en forsendelse på mandag, de fleste typer i de fleste farger.

    Frem til butikken vår åpner blir de tilgjengelige via finn.no

    Se mer på vår info side - fotobag.no


    Mvh Rune

    SvarSlett
  2. Så moro at dere tar de inn til Norge, ikke minst at du fant bloggen min.

    Lykke til med salget, går nok som det suser etter hvert som folk får øynene opp for disse fantastiske veskene:)

    SvarSlett
  3. Ja, ja...nå har du lurt meg til å kjøpe Kelly Moore bag ;)
    Sendte bestillingen i stad,...før jeg har kjøpt kamera...hehe.

    Kjøpte den grå øverst til høyre. Gleder meg til den kommer :)
    Skrev at jeg fant tipset hos deg.
    Har nesten bestemt meg for kamera også.

    SvarSlett
  4. Åååh, så misunnelig! Jeg tar med meg kameraet så ofte som mulig, men noen ganger lar jeg det ligge fordi det ikke passer seg med en svart klump til det jeg skal eller har på meg :p Så jeg må jo ha en Kelly Moore bag snart, jeg også. Bestilte du fra siden hennes?

    SvarSlett
  5. Det var det jeg tenkte jeg også, at den var fin å ha med seg overalt, men jeg må vel kjøpe meg en veske/bag for å ha med på f.eks. trimturer også.

    Jeg bestilte fra den norske siden; http://shop.textalk.se/no/shop.php?id=22858.
    Tror nok det lønner seg pga porto og toll.

    Fikk mail fra dem i stad om at jeg var deres første kunde i shopen (hittil har de bare solgt på finn.no), og som 1.kunde-gave fikk jeg velge en sånn fra denne siden;
    http://kellymoorebag.com/accessories.html/.
    KJEMPEKOSELIG :D ...og trivelig mail fra dem også.

    Blir vel en på deg også snart ;)
    Tøffe vesker Kelly Moore ja. Glad jeg fant dem hos deg. Tusen takk for kjekt tips :)

    SvarSlett