01 mai 2011

Fotoshoot

Mariell var dyktig modell i dag. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og dette ga mersmak på flere mer ordentlige fotoshoots. Her er en liten smakebit. Jeg kommer til å legge ut flere når jeg har sett over. Dette bildet ble tatt etter at vi egentlig var ferdige. Mariell fikk til slutt tak i Mandel som var mer opptatt av å springe rundt i hagen. Syns det ble veldig stilig. Fargene var også fine, men når jeg først tok det i svart-hvitt, så ble det bare slik.


Så nå er bildene til portrettdelen av oppgaven ferdigtatt. Nå gjenstår å se over de til serien og så er det bare litt fiksing før jeg sender de inn. Hurra!

PS: Jeg ser nå etter å ha lastet opp bildet at det ble mer grums i bildet på nettet enn det egentlig er. Bare så det er sagt. 

4 kommentarer:

  1. Ahhh...NYDELIG bilde av dere :)

    SvarSlett
  2. Det er ikke meg, men min venninne Mariell:)

    SvarSlett
  3. Hehe...masse navn med M gitt ;)
    Trodde det var deg og Mailey (hadde glemt navnet på henne sjø, husket bare at det var på M), og at Mailey var opptatt av å se på Mandel som sprang rundt i hagen. Fikk det egentlig ikke til å stemme helt...haha.
    Ja, ja...bildet var nydelig likevel :)
    Du er kjempeflink til å fotografere :)

    SvarSlett
  4. Sykt fint bilde :) Så flink du har vært Mari!

    SvarSlett