09 juni 2011

Hipp hurra!

I dag er en studiekontrakt på vei til meg i posten. Jeg har nemlig blitt tatt opp på fotostudie til høsten! Jeg gleder meg noe helt utrolig mye!

Planen var å komme inn på Norsk Fotofagskole, men det var vanskeligere enn jeg trodde. Jeg ble plukket ut til intervjurunden, men havnet dessverre på venteliste og jeg tviler på at noen sier "Nei" til en så bra skole. For en ukes tid siden kom jeg over Utdanningshuset og så at de hadde en fotolinje. Så jeg hev meg rundt og sendte inn søknad, motivasjonsbrev og 10 bilder. I går fikk jeg beskjed om at jeg ble tatt opp som student!

Planen er altså å gå dette halve året, så får vi se hvor langt jeg føler jeg har kommet. Jeg går i alle fall ut i fra at jeg kommer inn på NFS til neste år siden jeg får bygd opp en bedre portfolie og lærer mye mer, jeg skal i hvert fall søke på nytt igjen.

Sa jeg at jeg gleder meg til høsten!?!

4 kommentarer:

  1. Tvi likes this! Gratulerer Mari :) Må sende meg melding da! Og hadde egentlig mer mat du kunne få. Egg, bacon og pytt i panne frysergreie, nam nam :) Har du en selvhosted blog? Tror jeg skal starte ny blogg før hawaii nå. Lurer på wordpress.org siden jeg vil ha en engelsk og en norsk side i samme, men blir forvirret!

    SvarSlett
  2. Så bra. Gratulere :)

    Mulig jeg kjøper meg en speilrefleks til ferien jeg også, men det er jo så mye å velge i at jeg blir forvirret ;p
    Er helt grønn på sånt sjø.

    SvarSlett
  3. Gratulerer !! :) Blir nok spennende !

    SvarSlett