10 juni 2011

Studiekontrakt signert

I dag fikk jeg kontrakten i posten og jeg har allerede signert den. Jeg fikk samtidig opplyst hvor jeg kunne finne informasjon om litteraturen som skal brukes. Det er disse fire bøkene:

 Light - Science and Magic
Bild & Budskap
 Adobe Photoshop CS5 for Photographers 
Basic Photography - Composition

Den øverste boken hadde jeg tenkt å kjøpe i utgangspunktet, så den er nå på vei til meg fra USA. Det blir billigere enn å kjøpe her i Norge, jeg må spare penger der jeg kan. Photoshop-boken har jeg jo fra før. Jeg har ikke rukket å bruke den så mye, så det skal bli greit å få undervisning i det samtidig. Jeg gleder meg utrolig mye til å suge til meg kunnskap og lære. Ikke minst det å møte mine medstudenter, jeg lurer veldig på hvem det kan være. 

5 kommentarer:

  1. Du er så heldig !! Jeg tror det kommer til å bli kjempestas ! De bøkene så veldig interessante ut også :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer og lykke til! Håper det blir bra :D

    SvarSlett
  3. Takk, det håper jeg også! Gleder meg utrolig mye:D

    SvarSlett
  4. Så gøy, Mari! Har sniktitta litt på bloggen din, og jeg liker det jeg ser! Du er jo kjempeflink. Regner med det blir muligheter for et aldri så lite photoshopkurs til høsten? :)

    SvarSlett
  5. Takk, Maria:) Photoshopkurs skal vi nok få til, syns det er gøy å lære bort:)

    SvarSlett