20 juni 2011

Malemester Mari

På lørdagen satte jeg i gang med maling av leiligheten. Tre vegger ble dekt med kvistlakk og to strøk hvitmaling. Jeg var ved godt mot og syns dette var kos. Nå har jeg tatt ett strøk på gulvlistene, og for noe herk! Det er vanskelig å få det fint samtidig som jeg skal unngå å søle. Planen var å bli ferdig i dag, men foreløpig ser det mørkt ut. Jeg bare én vegg igjen, men den har tre vinduer og et langsgående gardinbrett... og det er den lengste veggen... Help me please!

Jeg holder på å manne meg opp, mens jeg venter på middag. Jeg må først skyve alle møblene bort fra veggen, skru ned et skap og en panelovn, ta bort spiker og skruer som stikker ut og legge aviser på gulvet før jeg kan gå i gang med kvistlakkeringen. Og det er ikke akkurat få kvister! Detter er foreløpig målet, så får vi se hvor lang tid jeg bruker på dette.

Akkurat nå ser det ut som jeg må bruke enda en dag... Gleder meg mest til å bli ferdig nå!

Endelig får jeg kanskje noe som ligner mer på de drømmehjemmene jeg titter innom fra tid til annen :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar