05 juli 2011

So much to blog, but so little time

I det siste har dagene gått i ett. Jeg har mange bilder og mye å fortelle, men jeg jobber hver dag og de dagene jeg ikke jobber gjør jeg morsomme ting som å sove ute i skogen, fiske og vinne 5 ganger på rad i Kubb. Det har også vært mye frem og tilbake hvor jeg har sovet. Hjemme hos meg har det vært fullt kaos på grunn av maling og kjæresten har holdt på å flytte. Og jeg har ikke orket å dra rundt på dataen til en hver tid. I går fikk jeg omsider ryddet litt hjemme, så nå kan vi sove hos meg igjen. Til Mileys store glede, hun sov oppå meg i hele natt. Det er tydelig at hun er understimulert kosmessig. Hun følger etter meg over alt og var helt vill da hun skulle ha kos av kjæresten. Det er så koselig når hun er sånn :)

I morgen får jeg besøk av Leo, det gleder jeg med utrolig mye til. Jeg har ikke sett han på ett år! Det blir nok mange bilder å vise frem etter i morgen. Lurer veldig på hvordan han og Mandel går sammen. Det blir spennende.

---

Jeg skal prøve å få blogget litt mer fremover. Blir lettere når det ikke er kaos over alt.

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Så trivelig med Miley :D

    Å male er noe av det værste jeg gjør, men det blir så trivelig etterpå. Tenkte jeg skulle male om soverommet etter sommer'n. Nå har vi en gyselig mørkrød farge.

    SvarSlett