14 august 2011

IKEA inn i stua

To lamper som skal henge over sofaen.

En lykt for kubbelys, skal matche blomsterpotten og vannkannen i messing.

Nytt grått trekk til sofaen, siden hvitt med blå striper ikke gikk sammen med katter som hopper inn og ut av vinduet via sofaen til en hver tid. Glemte å kjøpe det, så jeg må tilbake i løpet av uken. 
 Puter sydd av dette fine stoffet skal pryde sofaen og stolen, samt det kommende hodegjerdet på soverommet. Jeg må måle opp ca lengde før jeg kjøper stoffet.

Denne lampen skal jeg kjøpe når den kommer inn. Har studentene allerede robbet IKEA siden det var tomt for den!?
 Denne kontorstolen skal stå ved skrivebordet mitt, når jeg en gang får kjøpt den.

Snart blir stua endelig komplett og jeg kan vise frem bilder. Både før og etter all maling og ommøblering. 

Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Synes det er veldig artig med før og etter bilder. Gleder meg jeg også til å se :)

    SvarSlett