02 august 2011

Navneforslag på M

Det var ikke jeg som bestemte at Mandel skulle hete Mandel, det var nemlig navnet hans da han kom til meg. Miley var bare et navn som poppet opp i hodet mitt da jeg skulle skrive annonsen på Dyrebar.no. Nå er vi blitt en liten flokk med M-navn og da må vi jo nesten fortsette. Den lille trenger et navn og foreløpig har jeg funnet disse på diverse navnesider:

- Minnie
- Missy
- Misty
- Madamim
- Medina
- Molly (Går egentlig ut som forslag siden Gro sin katt heter det)
- Melody
- Melanie
- Minerva
- Mirella
- Micha
- Mercedes
- Marbel
- Macy
- Miss Chevious
- Marilyn
- Mojo
- Micra
- Madam
- Madonna
- Magic
- Magical Alice
- Magiske ...
- Mei Ling
- Maui
- Maxine
- Meeka
- Milli
- Ming
- Mikini
- Mikita
- Moochie
- Mystique
- Maemi (Vakker)
- Mon amie (Min venn)
- Mahima (Høyhet)
- Mahita
- Makena (Glad)
- Malaika (Engel)
- Minus
- Mesica
- Messi (Hun roter jo fælt, så det passer jo)
- Millicent
- Milzi
- Melis
- Mezina
- Money
- Moira
- Melita
- Meloria
- Miliana
- Mayeli
- Meloni
- Mila
- Mindel
- Minelli
- Miyuki
- Mopsy
- Mozelle
- Mulan
- Mabelle
- Minella
- Mini-me

Jeg oppdaterer listen etter hvert som jeg kommer over flere. Dette er vanskelig! Jeg vil ikke ha noe vanlig som alle kaller hamsteren sin, men jeg vil ha noe som går an å si til vanlig.

Kjæresten kom med navneforslag han også: Mainjskit'n og Matbiten. Tror ikke han er like begeistret...enda ;-)

6 kommentarer:

  1. Hmm...vanskelig ja.
    Hos oss hadde Gilbert navnet sitt fra før, men vi strevde da vi skulle finne navn til Molly.

    Synes Madamim var fint. Og Minnie.
    Nei huff...det var vanskelig ja, for det var masse fine navn :)
    Glad det ikke er jeg som må bestemme meg ;)

    SvarSlett
  2. Ja, Gro, dette er vanskelig... Madamim er fra Madam Mim som er med i 'Sverdet i stenen', ser for meg hamsteren når jeg sier det, men samtidig ser jeg for meg den heksa, så vi får se :-p

    SvarSlett
  3. Blir spennende hvilket navn du går for etterhvert :)
    Fiiine bilder av henne du har lagt ut (selv om det er gjennom gitteret).
    Søt når hun var helt hvit :) Skjønner at kjæresten falt for henne ;)

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer for Maui til ære for at jeg er i hawaii! Så kan du tenke på meg :)

    SvarSlett
  5. Gro: Hun er ikke helt hvit, det ser bare sånn ut på bildene, hun har en såkalt Cream-farge.

    Thuy: Det var derfor Maui var et forslag, men det ligner for mye på Mari :-p Men nå har jeg bestemt meg for Miña, så slipper jeg å tenke mer på navn.

    SvarSlett